Anasayfa > شعر > mənim ay qəmli dilim

mənim ay qəmli dilim

A Widow 1840 Thomas Couture

A Widow 1840 Thomas Couture

منيم آي غملي ديليم !
درده بورونموش
سنه چوخ دردلي سؤزوم وار
سنه ايللر بوْيو قان آغلاماغا بيل كي گؤزوم وار
داخي دوستاقلي گؤنول ايچره كؤزوم وار
سن آتامين ديلي‏سن ، هم ده آنامين
ائليمين ، ميللتيمين ، كيمليييمين
بايراغي سَنسَه ن
تؤركلويون شانلي نيشاني
اُولاماز نازلي ديليم من سني آتام
اؤزگه ‏لر ديلينه ، ياد ائللرينه من سني ساتام
سني آلداتماييرام
سني ايچدن سئويره‏ م
سن اگر سولغون اولاسان ، سولاسان
گؤزلريم گؤز ياشيني دالغالارام
ظولمه قارشي آخارام
كؤزه ‏ره ‏ن گؤكسوم اوديله ياخارام
ظولمه سوْن نوقطه‏ سيني قويمالييام
سنه من آند ايچَه ره ‏م
آخي تورك’ون توْرونو
آنا “تومروس ” قيزييام
آي منيم غملي ديليم !
درده بورونموش
سنه من آند ايچه ره ‏م
سنه من آند ايچه ره ‏م

راضيه كاظمي كراني- قاشقاي يوردو
قایناق:قادینجا

mənim ay qəmli dilim  !
dərdə bürünmüş
sənə çox dərdli sözüm var
sənə ıllər boyu qan ağlamağa bil ki gözüm var
daxı dustaqlı gönül içrə közüm var
sən atamın dili‏sn  ,  həm də anamın
elimin  ,  millətimin  ,  kimliyimin
bayrağı sənsən
törklüyün şanlı nişanı
olamaz nazlı dilim mən səni atam
özgələr dilinə  ,  yad ellərinə mən səni satam
səni aldatmayıram
səni ıçdən sevirhəm
sən əgr solğun olasan  ,  solasan
gözlərim göz yaşını dalğalaram
zülmə qarşı axaram
közər‏ən göksüm odilə yaxaram
zülmə soْn nüqtə sini quymalıyam
sənə mən and içər‏əm
axı türkün türkün torunu
ana  ” tümrüs  ”  qızıyam
ay mənim qəmli dilim  !
dərdə bürünmüş
sənə mən and içərəm
sənə mən and içərəm

raziə kazimi kəranı –  qaşqayı yurdu
qaynaq: qadınca

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. 29/08/2010, 09:31

Bir Cevap Yazın

